עצבו את גינתכם לחורף

בית עם גינה מספק שעות רבות של הנאה לדייריו. המגע הירוק והחיבור בין הטבע לבית מספק תחושת רוגע ושלווה. בימי הקיץ החמים הגינה הביתית מהווה מוקד מרכזי לארוחות משפחתיות ולאירוח. אם נדע להיערך מראש ולדאוג לחימום המושלם, נוכל להנות מישיבה בה גם בחורף הישראלי. מדורת הגן היא התוספת המושלמת ביותר לכך. המראה העשיר שלה לצד יתרונות השימוש בה הופכים אותה להשקעה המשתלמת ביותר לשדרוג האזור החיצוני של ביתנו. כאשר חושבים על מדורת גן או מדורת חצר, התמונה שעולה היא חברים ומשפחה הנאספים יחדיו בלילה קריר ונהנים ממסיבה, ארוחה או שיחה טובה.

מהי מדורת גן?

מדורת גן היא מבנה העשוי נירוסטה, שיש, בטון וחומרים אחרים ולעתים מחופה בלבנים, בצורת עיגול, ריבוע או מלבן המופעל על ידי חיבור לגז ומפיק להבות אש מבוקרות ונעימות. המבנה המיוחד והאלגנטי שלה הופך אותה לפריט עיצובי מרכזי בגינה. היא מזמינה לשבת סביבה ולהנות מן החום הנעים המופק ממנה וכך הופכת גינת הבית האהובה לזמינה ושימושית במהלך כל השנה ולא רק בימי הקיץ.
מכיוון שמדורת הגן עומדת בסטנדרטים הבטיחותיים הגבוהים ביותר ומותאמת לישיבה סביבה, היא מאפשרת לכמות גדולה של אנשים לשבת יחדיו בקירבה אליה בביטחה. כמו כן, ניתן להוסיף מגן זכוכית המקיף את האש לתחושת ביטחון נוספת. מעבר לכך, היא מצוידת בניצרת בטיחות להגנה מפני ילדים, ההדלקה והכיבוי פשוטים וקלים ונעשים בלחיצת כפתור וכן ניתן לשלוט על גובה הלהבה בהתאם לצרכי האורחים. מכיוון שהיא פועלת באמצעות גז, ההדלקה שלה אינה כרוכה בהבערת עצים, ריח לא נעים, עשן ותהליך כיבוי ארוך ומבוקר. בזכות מדורת הגן ימי החורף אינם מונעים מבני המשפחה ואורחיהם לשבת יחדיו בגינה ולהנות מלילה זרוע כוכבים למרות הקור. האש המהבהבת והחמימה תורמת לתחושה נעימה ומרגיעה.

אירוח חורפי עם מדורת הגן

כאמור, מדורת הגן הופכת את המתחם החיצוני של הבית למוקד אירוח גם בחורף. אפשרויות האירוח הן רבות ומיוחדות ומומלץ להתאים אותן למזג האוויר החורפי. לדוגמה:
ניתן לערוך ארוחה ולהגיש כיבוד חם כגון: יין חם עם פירות או סיידר תפוחים חם, פונדו מלוח או מתוק או מרק מיוחד, מאפים מלוחים ועוד. ניתן גם לשלב את מדורת הגן בתוך הארוחה ולצלות מרשמלו.
מומלץ לפרוס מסך גדול ולהקרין סרט מעניין או לצפות באירועי ספורט מיוחדים.
ניתן לערוך מסיבת קריוקי או ערב שירה בציבור ולשיר יחדיו.
אנו נמליץ להזמין את בן/בת הזוג לשבת יחדיו תחת חופת הכוכבים לערב זוגי ורומנטי עם קסם מיוחד.
על מנת לוודא כי בניתם את האירוע המושלם, נמליץ לכם להוסיף תאורת אווירה נעימה, לפרוס מספר שמיכות לאלו הזקוקים לחימום נוסף, להוסיף כריות לנוחיות מירבית, לדאוג למוסיקת רקע אהובה וכדומה.
האפשרויות הן רבות ומגוונות וסביב מדורת הגן כל בחירה שתעשו תהיה מושלמת.
בחברת FIREPIT תמצאו מגוון ענק של מדורות גינה בשלל עיצובים, למידע נוסף והצעת מחיר שווה במיוחד צרו קשר.