הרבה אנשים אוהבים לעשות על האש באירועים משפחתיים מיוחדים, עם חברים טובים, עם בן או בת הזוג, באווירה כיפית, רומנטית ומרעננת. היום ניתן לראות זאת באירועים כמו – חג יום העצמאות, כשאנשים יוצאים בהמוניהם, רוכשים ברביקיו וצולים עליו את כל סוגי הבשר והדגים. המאורע לרוב, נעשה בטבע, באזורים פתוחים ותמיד צריך להישמר בביצוע המנגל. מדובר במכשור מסורתי שלא פותח ברמה טכנולוגית ובטיחותית לכן, חשוב מאוד להיזהר כשמשתמשים במנגל ומבעירים אש באזורים מיוערים מידיי. בשביל למנוע מכם את תחושת הלחץ שמא תתרחש סכנה, קיים מכשור טכנולוגי מתקדם שמאפשר לכם למקם אותו בכל מקום וזמן שתרצו מבלי לחשוש מבעירה בלי שליטה. מדורת גן, משנה לחלוטין את הבילוי המסורתי הקבוע והמוכר על מנגל או על פחם – מדובר במתקן העשוי ממתכת עבה כשבתוכה, מבעירים בולי עץ ובאמצע, ניתן להניח רשתות צלייה, רשת לקפה, מתלה לאסאדו ועוד רבים. המכשור הטכנולוגי החדש מאפשר לכם לבצע על האש בצורה בטוחה יותר, נינוחה ורגועה במרפסת או בחצר, מבלי לגרום נזק לגינה או לכל דבר אחר. 

צלייה איטית – לא רק על הגז

היתרונות של מדורות הגן, מלבד היכולת לשמור על האזור מבחינה בטיחותית והאפשרות לבצע על האש ללא חשש בחצר, ניתן בנוסף לעשות קומזיץ' במגוון שיטות בישול ובניהן, בישול איטי וצלייה קלה. הבישול האיטי מוכר לנו מהעבר, כשההורים היו מכינים לנו תבשילים בבישול ארוך על הגז כשהטעם, תמיד היה הופך למעדן. אותם אנשים שמכירים את הבישול האיטי, מכירים את טעמו המסוגנן בו ניתן להכניס את כל המרכיבים לתוך סיר ונותנים לו להתבשל בטמפרטורת חום איטית יחסית, עד לתוצאה הסופית. התהליך יכול להיות שעות רבות, עד שהתבשיל מוכן בצורה מושלמת. 

בנוסף, ניתן לבצע צלייה על מדורת גן. כל אדם שמכיר את תהליך ביצוע הצלייה יודע, שמדובר בתהליך איכותי ומקצועי שחייב להיעשות בצורה מושלמת. השיטה היא דיי מוכרת לחובבי המנגלים ונפוצה לרוב גם בדרום אמריקה. בשביל לבצע את הצלייה הנכונה, פורסים את הבשר לחתיכות או משאירים אותו שלם, ותולים אותו במרחק גדול יחסית מעל בולי העץ או הפחמים ששמתם באמצע. נותנים לבשרים להתבשל בחום חלש למשך שעות רבות. בסופו של התהליך הארוך, תוכלו לטעום בשר עסיסי ונימוח שישאיר לכם טעם של עוד.

שומרים על המסורת

חובבי המנגלים, אוהבים לשמור על טיפה של מסורתיות אחרי שהם שדרגו מהמכשור הישן לחדש. אי אפשר לשכוח את קינוח המרשמלו על האש וגם, תפוחי אדמה עטופים בנייר כסף. כך שלא רק המבוגרים יוכלו ליהנות מהטעמים של צליית הבשר והתבשילים האיטיים אלא גם, הילדים.

היום ובמשך השנים, אנשים נמנעים לחשוף אש גלויה – מדובר בפעולה מסוכנת שיכולה לסכן הרבה אנשים. לכן, אלו שכן אוהבים להרגיש את החום והאנרגיה שהאש משחררת לתוך הבית היו רוכשים קמין מעץ ונהנים מאווירה אינטימית-רומנטית ונעימה. בזכות הפיתוח החדש של מדורת הגן, ניתן לחשוף אש גלויה גם בחצר הפרטית שלכם מבלי לדאוג שתתפרץ שריפה. זאת לאחר שהתקנתם אותה באזור סטרילי, בתור בור ייעודי, באמצעות המתקן הטכנולוגי החדש. 

החצר הביתית שלכם היא אחד המקומות שאתם אוהבים בבית. תוכלו לשבת בלילה, תחת שמיים מלאים בכוכבים, לשיחה רומנטית בלילה קריר, לצד הדשא הירוק ומרענן – כשמזג האוויר מעט מתקרר אפשר ליהנות מנקודה חמה בחצר ולחוות רומנטיקה בצורה אחרת.