אחד הטרנדים הלוהטים ביותר, תרתי משמע, בעולם עיצוב הגינות ואדריכלות הנוף, הוא מדורות הגן. יותר ויותר אנשים בוחרים להשקיע בגינה מטופחת ומושקעת ולהפוך אותה למקום אירוח מושלם, ואחד האלמנטים שהופכים פופולריים כדי לעשות זאת הוא מדורות גן. כי אין דבר שיכול להתחרות בישיבה עם חברים סביב המדורה ולהתחמם מול האש.

אז מה זה בכלל מדורות גן? מדורות הגן הן למעשה מדורות לכל דבר, אך הן ממוסגרות במתחם מסוים כדי להבטיח שהלהבות יוגבלו והבטיחות תישמר. מדורות גן פועלות על מערכת גז חכמה ובטיחותית, ובניגוד למדורות שאנחנו מכירים בל"ג בעומר, לא משתמשת בבולי עץ, מה שחוסך הרבה זמן ואנרגיה, ומאפשר למדורה לבעור כמה זמן שתרצו. מדורות גן כוללות מנגנון שמאפשר לשלוט בעוצמת האש, ממש כמו הגז שיש לנו במטבח. בנוסף, מנגנוני בטיחות מיוחדים מבטיחים שהאש לא תתפשט מעבר למתחם המדורה, ושילדים לא יוכלו להדליק אותה.

נהנים מהגינה לכל אורך השנה

היתרון המידי של מדורות הגן הוא שהן מאפשרות לנו ליהנות מהגינה גם בחורף. במיוחד בעונת החורף הישראלית, שיכולה להיות קרה אך אינה גשומה במיוחד, למה שלא נמשיך לנצל את הגינה שלנו? אנשים רבים בוחרים לקנות פטריות חימום עצומות וכבדות, להתכסות בסמיכות ולהתמודד עם הקור, או פשוט מתרחקים מהגינה בחורף. מדורות גן מאפשרות לנו להתחמם מסביב לאש בקלות ובמהירות. מדורות הגן לא מפיצות חום בצורה נקודתית, אלא מחממות את כל השטח שסביבן ומאפשרות לכל אחד מהיושבים בגינה ליהנות מחום הלהבה.

אבל מעבר ליתרון הפונקציונלי של מדורות הגן, הן מהוות אחד מהפריטים העיצוביים המעניינים, המיוחדים והמרהיבים שמוצעים היום בשוק. מבחינה עיצובית המדורות מספקות אלמנט מרכזי לחלל שניתן בקלות לעצב מסביבו. מדורות גן מגיעות בעיצובים אלגנטיים ויוקרתיים, ויכולים להקנות גם לגינה הפשוטה יותר מראה מתוחכם ויוקרתי. מדורות הגן לא מדיפות את אותו הריח הכבד שמפיצות מדורות הגחלים.

מדורות גן הפכו לבחירה המועדפת על מעצבי גן רבים כאמצעי חימום לסביבת החוץ, וכפריט עיצובי מרהיב ומיוחד. מעבר לחום שהן מפיצות, מדורות הגן – שמעוצבות בדרך כלל כקערת נירוסטה או מחופות באבנים דקורטיביות – מספקות מעין אווירה אינטימית, שהופכת את חוויית הישיבה בגינה לנעימה הרבה יותר. יש משהו בישיבה סביב המדורה שיוצר תחושה של קרבה וחברות, משהו שהופך את מדורות הגן לתוספת מדהימה בחצר לכל מי שאוהב לארח.

פתרון תאורה זול ומיוחד

אחד המאפיינים המפתיעים ביותר של מדורות גן הוא העובדה שהמחיר שלהן נמוך במיוחד. זאת, בניגוד לאחים, או לאמצעי חימום אחרים. מדורות הגן הן זולות יחסית בשל העובדה שהמנגנון שלהם פשוט וחכם: הן פועלות בדיוק כמו הגז שיש לנו במטבח. מה שהופך אותך לכל כך מרהיבות הוא העיצוב המדויק והמיקום הבלתי רגיל.

ב-FIREPIT אנחנו מעצבים ומייצרים מדורות גן יוקרתיות המהוות פתרון עיצוב, חימום ואירוח לכל גינה. באמצעות עיצוב קפדני, דגש על בטיחות גבוהה ושירות אדיב אנחנו מספקים מדורות גן שהופכות מיד למרכז הגינה. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר!