אנחנו הישראלים אוהבים מאוד את הטבע והרבה מאיתנו גם הביא אותו הביתה- לגינה. יותר ויותר ישראלים משקיעים בגינה שלהם מטפחים אותה ושותלים בה פרחים צמחים עשבי תבלין ואפילו ירקות . הגינה היא מקום נפלא לבלות בו כשלא רוצים לצאת הרחק מהבית. ההשקעה הגדולה בגינה הפכה הרבה ישראלים ליודעי דבר שמבחינים בין צמחיית חורף למצחייה רב עונתית ואפשרויות השתילה המגוונות מאפשרות שילובים של צמחיה מאוד מגוונת בגינות שממש מחייבות להזמין את החברים והמשפחה לחזות ביצירה.


בשונה מגינות ציבוריות ששוממות בחורף ובימים גשומים הגינה בבית יכולה להיות מקום מהנה לבלות בו גם בימות החורף. במידה והגינה שלכם חיצונית ואין מעליה גג ניתן ליצר עבורה סגירה או קירוי לימי החורף.
בישראל ימי הגשם יחסית מועטים ואחת הסיבות שמונעות לבלות בגינה גם בחורף היא בחירה לא נכונה של הריהוט. ריהוט שמשלב כריות וטקסטיל יתרטב בגשם ולא יתאים לישיבה בחורף, אך לעומתו קיים ריהוט גן שעשוי מעץ או ממתכת וניתן לנגב ממנו טיפות מים או לייבש אותו במהירות.

ריהוט הגינה בחורף


הגינה מעבר לאווירת ה"חוץ" שלה משמשת גם כמקום המרכזי לאירוח. ומלבד הצורך לאבזר את הגינה בצמחיה מגוונת ופורחת יש לתת את הדעת כמובן גם על הריהוט בה.
בשונה מהעבר הנטייה כיום היא לעצב את הגינה ממש כמו עוד אחד החדרים בבית. לבחור בה ריהוט קבע שיתחשב בצרכים המיוחדים לה כמו למש עמידות בפני מזג האוויר- הריהוט צריך להיות עמיד במיוחד אך שהעמידות לא תבוא על חשבון העיצוב והנוחות.
בחירת הרהיטים בגינה תהיה מחומרים עמידים כמו פלסטיק או אלומיניום או אפילו שילוב בניהם, ובמידה והגינה שלכם מקורה ניתן לאבזר אותה גם ברהיטים המשלבים עץ ואו מתכת אל חלד.


חימום הגינה בחורף


אחד מהרהיטים המובילים את עיצובי הגינות בשנים האחרונות בקיץ ובעיקר בחורף הוא שילוב אלמנט של מדורת גינה. מדורת גן מאפשרת לנצל את הגינה כל השנה והיא בנוסף להיותה אלמנט עיצובי וסמל סטטוס מאפשרת ליושבים בגינה בימים קרים להתחמם ממש כמו שהם יושבים ליד מדורה או ליד חימום בבית הקפה.
הטכנולוגיה המתקדמת בשילוב עם עיצובים מאפשרת היום ליהנות ממדורות של ממש בתוך הגינה שלכם בלי כל הסכנות הנלוות למדורה ובלי צורך לחשוש לכל הצמחייה והשתילים בגינה.
בגינה הציבורית חל איסור להדליק אש והאפשרות לשבת בגינה המקסימה שלכם וגם להבעיר בה אש בצורה בטיחותית ויפה בוודאי תנעים לכם את הבילוי בה בימי החורף או בלילות.

הרבה מעצבים כבר עושים שימוש בFIREPIT בעיצובי הגינות שלהם – דמיינו לעצמכם שולחן שבלחיצת כפתור יוצאת ממנו אש חמימה – ממש כאילו שהייתם יושבים ליד מדורה רק בלי הלכלוך …

בבתים רבים בעולם כבר משלבים שולחן אש בגינות והמשפחה או חברים יכולים לשבת יחד מסביב ולהינות מרגעים ומחוויות נהדרים מסביב לאש ממש בתוך הבית ועם מרב האפשרויות לשמור על הבטיחות.


כל אחד מפתרונות האש בגינה שלכם בין אם מדובר במדורת גינה , FIREPIT, שולחן אש בכל עיצוב או גודל, בשילובי זכוכית עמידה לחום ועוד תוכל לתת לגינה שלכם את הטאץ הייחודי המסוים שיהפוך את הגינה שלכם לא רק לגינה יפה אלא למקום המרכזי בבית שתרצו להיות בו כל הזמן ולבור בו חוויות וזיכרונות נהדרים.
המומחים שלנו ישמחו לייעץ לכם מהניסיון ומהמומחיות הרבה שלהם להתאמת פתרון אש לגינה שלכם. כל מה שתצטרכו לעשות הוא להקליק