כל אחד שיש לו חצר בבית בוודאי נתקל לא פעם בשאלה מה עושים כשקר ומה הדרך המחממת, הזולה, החסכונית, הבטיחותית והנעימה ביותר לחמם את הגינה שלו. עד לא מזמן האפשרות היחידה הרלוונטית הייתה לרכוש פטריית חימום ומאז המצב השתנה.

היום כל אחד ואחת יכולים ליהנות ממדורת גן איכותית, שמהווה תחליף נהדר לפטריות החימום היקרות והבלתי בטוחות. ריכזנו עבורכם חמישה יתרונות, שיסייעו לכם להבין בקצרה מדוע מדורת גינה לחצר היא פתרון הרבה יותר טוב מפטריית חימום. 

1. מחממת יותר

הסיבה הראשונה שהופכת מדורת גינה לחצר לטובה יותר היא העובדה שהיא מפיצה יותר חום. מדורת גינה גן איכותית מהווה בור אש לחימום הגינה והיא מפיצה הרבה יותר חום מאשר פטריית חימום רגילה.

המיקום של מדורת הגן בתוך הבור, מאפשר להרבה יותר חום להיפלט החוצה ובצורה הרבה יותר מבוקרת ומאוזנת, מאשר פטרייה שמפיצה חום רק לאזור קטן ולאנשים שיושבים צמוד אליה.

2. זולה וחסכונית יותר

מדורת גן הרבה יותר זולה במחיר מאשר פטריית חימום גם במעמד הקנייה וחשוב מכך, בעלויות אחר כך. אתם לא צריכים לבזבז הון על עלויות חשמל והשילוב בין מחיר זול במעמד הקנייה לעלויות זולות לתפעול בהמשך, הופך את מדורת הגן להרבה יותר חסכונית ומשתלמת. 

3. בטיחותית יותר

הסיבה השלישית שבגינה עדיף לכם לבחור במדורת גן היא שהיא יותר בטיחותית. פטריות חימום, גם האיכותיות ביותר, לא באמת בטיחותיות ואם חלילה בגד או שיער קרוב אליהן יותר מידי, הם עלולים להישרף.

מעבר לזה, מדורת גן מוגנת וגם אם יש לכם ילדים קטנים בבית אתם לא צריכים לדאוג כל הזמן שהם חלילה יקבלו כוויה. החום שמפיצה מדורת הגן הרבה יותר מבוקר והיא בנויה בצורה לא מסוכנת, שעומדת בכל תווי התקן האפשריים. 

4. נראית יותר טוב

מדורת גן נראית הרבה יותר טוב והיא מוסיפה לחצר גוון אחר, מעניין ושיקי. היא תורמת לעיצוב של החצר כולה והנראות שלה מוסיפה הרבה מאוד עומק, תרתי משמע, לגינה ולבית כולו. 

5. משרה אווירה נעימה

הסיבה החמישית שבגינה עדיף לכם לבחור במדורת גן על פני פטריית חימום היא האווירה שמדורת גן יוצרת. כולם יכולים לשבת סביב מדורה ולהרגיש גם בחצר הביתית, כאילו יצאו להרפתקה. בינינו, מה יותר טוב מלשבת בבית ולהרגיש שאתם בטיול?

לסיכומו של עניין, אין כל ספק שהיתרונות של מדורת הגן מתעלים על פטריות חימום והסיבה היחידה שלא כולם משתמשים במדורות הגן, היא שהם לא מודעים לקיומן.

אתם בתור אנשים שנחשפתם לפתרון המהפכני הזה, לא יכולים להרשות לעצמכם להישאר אדישים ואתם יכולים לקרוא חוות דעת של אנשים שכבר רכשו את המדורות ולהתרשם בעצמכם מהתגובות הנלהבות ומהמוני ההמלצות והלקוחות המרוצים.