במדינה חמה כמו ישראל חצרות, גגות ומרפסות הם נכס יקר ערך. בין אם רוצים להשתרע על כיסא נוח ולקרוא ספר, לארח חברים או להחליף את החלל הסגור במשרד ואת שגרת היומיום במרחבים פתוחים, החלל שעומד לרשותנו מאפשר לנו לגור בפנים אבל להרגיש בחוץ.   

הבעיה מתעוררת עם בוא החורף. הקור והחשיכה המוקדמת הופכים את השהות בחוץ לנעימה פחות ושולחים אותנו אל תוך הבית, שם אנחנו יכולים רק לצפות בערגה במרחבים שנלקחו מאיתנו. מוצר חדש ומהפכני מציע פתרון מושלם לבעיה הזו ומגדיר מחדש את חוויית השהות והאירוח בחצר, על הגג או במרפסת, במשך כל השנה.   

FIREPIT פותח בארצות הברית ומגיע כעת, לראשונה, לישראל. במבט ראשון, נראה FIREPIT כמו אלמנט עיצובי מרהיב לחצר. אבל מבט נוסף חושף את הסיבה שהפך ללהיט עם צאתו לשוק. באמצעות לחיצה קלה על פאנל ההפעלה המעוצב שבחזיתו, נדלקות בחלקו העליון להבות אש המפיצות מיד אור נעים הצובע את שעות הערב והלילה בגוונים מהפנטים.   

ההשוואה למדורה מתבקשת, אבל FIREPIT מציע חוויה מתקדמת ומרגשת הרבה יותר. עם כל היתרונות של מדורת גן, וללא עשן וריח, FIREPIT מגדיר מחדש את חווית ה-Outdoor והאירוח. אנשים שפגשו בו לראשונה בחצר שלנו התמגנטו אליו והתקבצו סביבו, באופן טבעי. הגוון הטבעי של להבות האש, תנועתן העדינה והחמימות שהן מפיצות הופכים אותו למרכז החיים בחצר ואינם מאפשר להסיר ממנו את המבט. לא לחינם זכה FIREPIT, מיד עם הגיעו לארץ, לכינוי מדורת השבט החדשה.   

הדבר הראשון שבולט לעין במפגש עם FIREPIT הוא העיצוב המרהיב שלו. הקו העיצובי האלגנטי, השימוש במתכת ובחומרים דמויי עץ ובטון והגוונים הנעימים מעידים שהמעצבים שלו התכוונו שהוא יגנוב את ההצגה בכל חצר או גג, עוד לפני שהלהבה הראשונה נדלקת. הבחירה בחומרים איכותיים מחזקת את הרושם הזה ומבטיחה עמידות לאורך זמן. ההקפדה התכנונית ניכרת גם במידותיהם של הצנועות של דגמי FIREPIT השונים, אשר מאפשרות להשתמש בהם גם במרפסות או באזורים ששטחם מצומצם. הברקה נוספת היא מכסה מיוחד, אשר מאפשר להפוך את ה-FIREPIT לשולחן או למשטח עבודה, כאשר הוא סגור.